Marjolein

Marjolein Gernler- van Westen is de drijvende kracht achter 9to9 officemanagement. Zij zet haar secretariële en organisatorische ervaring in om u de administratieve zorgen uit handen te nemen. Marjolein heeft 19 jaar ervaring met officemanagement in de breedste zin van het woord. Organiseren en structureren zit in haar bloed.

Het idee achter 9to9 officemanagement is ontstaan door de behoefte die zij signaleert bij met name startende ondernemers, eenmanszaken, non-profit en kleine tot middelgrote organisaties. Hoe klein of groot de organisatie ook is, er moet naast de core business veel geregeld worden op administratief gebied. “Administratieve rompslomp” wordt dit door ondernemers vaak genoemd. Niet voor Marjolein! Voor Marjolein is dit haar core business.

Zij staat voor een perfecte dienstverlening en kwaliteit en kan dit realiseren door haar flexibiliteit, haar accuraatheid en communicatieve vaardigheid. Ze is punctueel, integer, klant- en resultaatgericht en werkt gestructureerd.

Achter de naam 9to9 schuilt de filosofie dat niet alles tussen 8 en 5 uur geregeld kan worden. Flexibiliteit is in deze 24-uurs maatschappij een voorwaarde!

Terug naar Team

Leave a Comment